środa, 22 sierpnia 2012

Nie!!

Hej, hej!! 
Już mi lepiej! NIE, NIE, NIE, jestem w ciąży!! 
Moje bule głowy, brzucha i to, że chce mi się wymiotować są spowodowane moim brakiem chęci do jedzenia!! 
No bo kurde!! Głodna nie jestem! śniadania nie zjem, trochę obiadu podzióbię, a kolacji nie jem!!
Dobra, tak mówiąc jest już wszystko OKEJ!! Notki nie napiszę, jestem przybita tą całą aferą z Zayn'em no i tym, że wszyscy 3 koledzy/przyjaciele Niall'a nie przeżyli. 

No więc notka będzie tak jak mówiłam, albo później! A, we wrześniu będę mniej notek dodawać, bo nauka. 

1 komentarz:

  1. Powrotu do zdrowia życzę :D
    Ta afera z Zaynem to masakra .
    Ale nie rozumiem jak można było go tak hejtować .
    Mam nadzieje że nie bierze tego bardzo do siebie.
    Przykro mi że niektórzy nie mogą zrozumieć, że sławni też mogą popełniać błędy .
    Albo że chce być szczęśliwy z Perrie .
    Naprawdę te hejty są dla mnie niedorzeczne .
    A Niall biedak musi się strasznie czuć
    Dzięki że informujesz co się dzieje . ♥
    ONE DIRECTION ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń